donderdag 19 juli 2007

een hoop te doen...



nou drukkies aan deze kant..


heb vandaag een beetje vrij..vanmidag ff kennis maken met de nieuwe manager

en info over een of andere actie..als het ff kan wil ik ook ff naar de kapper..lijkt

net een oerwoud bovenop..

vanavond MOET ik nog wat dingen maken..zoals 3 kaarten(moet af zijn morgen)

en dan nog iets verzinnen voor mijn peetoom die 65 wordt(volgende week zaterdag)

iemand een idee?


morgen ben ik vrij..jippie! dan het huis oppoetsen,boodschappen voor het weekend

en morgenavond een bruiloft..


zaterdag -zondag en maandag mag ik werken en dan alledrie de vroege..dat is zaterdag half 7(fijn na een bruiloft) zondag half 8 en maandag half 6 allemaal tot half 4....


maandag heeft hubbie lekker 2 weken vakantie! jippie...ik moet dan nog de zondag werken(alweer? ja alweer)en heb dan ook lekker vrij tot de 20e augustus...vind het wel fijn om de eerste week nienke naar school te brengen..nieuwe groep,nieuwe juf..de "grote" schoolplein over om binnen te komen(andere ingang)dus allemaal erg spannend en myrthe gaat ook naar de psz!

nou ff kijken of ik nog een foto heb om te plaatsen en anders maar zonder plaatje..




Geen opmerkingen: