donderdag 21 februari 2008

feeling creativ again!!




hoiiiiiiiiii,




daar is ze dan weer eens....ik heb me toch een creatieve bui de laatste week..
heb een klein canvasje gemaakt een tegeltje bewerkt..een lo gemaakt en een kaartje
gestempeld voor de crazy amigo challenge...

het tegeltje en delo kan ik nog niet laten zien,

de lo is gemaakt n.a.v. een sketch op royal lemon...het is de eerste sketch ooit die ik gemaakt heb en vond het erg leuk om te doen,

dat was het dan weer ff voor nu...tot later!!

6 opmerkingen:

Klaartje zei

Vind 'm echt gaafies zus! Ik ben in april jarig, hint! ;)

Annes Art zei

Ja, en ik ben de gelukkige van dit prachtige canvasje;o))Bedankt nogmaals hé

Femmy zei

Prachtig! vooral dat canvas!

Sandy zei

Wow what for stunning pieces. Gorgeous work.

Anita zei

Leuke kaart Annemarieke, en een prachtig canvasje!!!
Je hebt het weer lekker te pakken!!!

Meriam zei

ohhh wat leuk gaaf vooral die hi vindt ik echt suppper....
blij dat je weer effe terug bent