woensdag 5 augustus 2009

vakantietijd!!!






jaja, hier is week 2 aqlweer halverwege voor de dametjes, manlief heeft nu ook vakantie en ik mag vandaag, vrijdag en zaterdag nog een late dienst en ook dan heb ik heerlijk vakantie!!

vorige week zat nienke heerlijk in de "oertijd" met de kindervakantieweek.zaterdagavond de bbq aangestoken,zondagavond zijn hubbie en ik naar vrieden geweest en hebben lekker marshmellows boven de vuurkorf geroosterd, afgelopen maandagmiddag ben ik met mams en zuslief naar den bosch geweest heerlijk geshopt, en gisteren met de hele bubs naar het dolfinarium!! heerlijk was het er toen we er eindelijk waren..over de laatste 5 km hebben we 5 kwartier gedaan!!! pppfff.hier dus een sfeerimpressie..en hoe bevalt jullie vakantie???

ik wens jullie een topzomer!!

1 opmerking:

Jackie zei

Geniet er lekker van...
Hier nog druk met werken..
Jayden nog 1.5 week naar het MKD,
en dan bijna vakantie...

Vind de eerste foto super !!