zondag 21 april 2013

Stampin' up! Almere


Stampin'up! Almere...

Gisteren in Almere geweest om mijn mede demonstratrices te ontmoeten! Het was leuk om erbij te zien..weer leuke meiden/dames ontmoet! ook waren er celebs!! waaronder JENNI PAULI die heeft honderden downlines, waaronder ik dus ook val! Ook MICHELLE LAST was er..en ooh wat maken de dames toch weer gave dingen!!...zucht..ik ga me maar eens opsluiten komende weken :) en wat hoort er ook bij zo'n gave dag..jaja..swaps!! Dit is mijn bijdrage!

Ik heb gebruikt:

Honeycomb embossing folder, zomercatalogus blz.6  e9,50
Best of everything stamps, catalogus blz.76 e23,95 op cling en e29,95 op hout
itty bitty banner stamps, catalogus blz.134 e14,95 op cling en e18,95 op hout
itty bitty banner framelits (uitstansen) blz.191 e16,95
inkt uit de brights collection, catalogus blz.153 per kleur e6,95 
papier van polka dot parade, catalogus blz151 e13,25.

Wil je meer weten over Stampin'up! of een make en take thuis? Neem contact met me op!!
ik vertel je er meer over!

groetjes,
Annemarieke

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nog bedankt voor je leuke swap. Is erg leuk met het vogeltje die moet ik toch ook maar een keer aanschaffen. Groetjes Nicole

Marit zei

Leuk je ontmoet te hebben zaterdag! En je swap vind ik superleuk, dankjewel!

Groetjes,
Marit