dinsdag 28 januari 2014

De nieuwe catalogi!

Jaaaaah! Eindelijk is het dan zover: De lente-/zomercatalogus is uit én de sale-a-bration begint!!!


De zomer catalogus staat boordevol mooie spullen en loopt tot 30 juni 2014! Klik op onderstaande foto om meteen een kijkje te nemen! 


En dan is er nog de Sale-a-Bration! De Sale-a-Bration folder loopt tot 31 maart 2014.


Wat houd de sale-a-bration in:


- Wanneer je voor €60,- (of een meervoud daarvan) spullen besteld uit één van de catalogussen (de grote, de zomer of een voorbeeldbundel uit de sale-a-brationfolder) mag je voor iedere €60,- één gratis artikel uit de sale-a-brationfolder mee bestellen! Er staan stempels bij, ponsen, maar ook digitale kits. 


- Laat je me in deze periode een leuke party bij jouw thuis geven en verkoop je meer dan €350,- dan mag je voor €35,- meer spullen uitzoeken dan normaal! Niet verkeerd dacht ik zo! ;-)


- Mocht je het zelf wel zien zitten om Demonstratrice te worden? Stap dan nu bij mij in en kies je starterspakket t.w.v. €195,- (i.p.v. €175,- normaal) en betaal maar €129,-! 

Klik op onderstaande foto om een kijkje te nemen in de feest folder!




Heb je de folders nog niet en wil je ze wel graag hebben!? Tegen de verzendkosten stuur ik je ze toe en uiteraard voeg ik ze ook toe bij de bestellingen. Ophalen bij mij thuis mag natuurlijk ook!

Geen opmerkingen: