zondag 1 juni 2014

Kaartenpakketje

Gisteren was mijn vriendin jarig en hoewel we elkaar nooit kadootjes geven (niets mooiers als een goede vriendschap) kon ik het weer niet laten en besloot ik op het laatst toch een kaartenpakketje te maken, gewoon simpele kaartjes voor verschillende gelegenheden die ze zelf kan versturen.


  • gorgeous grunge 
  • pappillon potpouri
  • express yourself
  • Inkt: crumb cake,crisp cantaloupe,pistachio pudding


  • Spiral spins
  • Express yourself
  • Inkt: midnight muse,pumpkin pie,summer starfruit
  • Happy congratulations
  • Inkt: crisp cantaloupe,pistachio pudding, coastal cabana,daffodil delight,calypso coral


  • Perfect pennants
  • Inkt: crisp cantaloupe, pistachio pudding


  • Zoo babies
  • Inkt: strawberry slush, de andere is retired


  • Zoo babies
  • Inkt: pacific point, coastal cabana


  • Chalk talk bundle
  • Organza ribbon ,ruffle stretch trim (crisp cantaloupe)
Let op! 30 juni a.s Lopen de catalogussen af..de nieuwe komen eraan! ;) Wil je weten of de bovenstaande producten er dan nog in zitten? neem contact met me op, of kijk naar mijn vorige blospost, daar staan de uitgaande producten op.

Vind je dit ook leuk? Ik ben bezig met de voorbereidingen voor een workshop op donderdag 12 juni a.s
Deze week komt het voorbeeld online!
Je kan je opgeven via mail of telefoon.
Kosten € 10,00

Groetjes,
Annemarieke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Das een gaaf cadeautje!

Anoniem zei

Nou zo'n cadeau zou ik ook geweldig vinden.

Groetjes Clärle