donderdag 21 augustus 2014

weekly deals en einde zomerstop?

 
Zo dat is lang geleden he..ik ben totaal mijn creativiteit kwijt..(als je hem vindt graag terugbrengen)
wat een ellende is dat heb wel ideetjes maar ze worden niet zoals ik ze in mijn hoofd had..of ik heb de spullen niet waarmee ik iets moet maken..en mijn to do list is groot..dus enige haast met mijn mojo vinden is zeer wenselijk ;)

Hieronder weer de weekly deals...ik vind ze steeds leuker worden..je kan ze maar 1 week krijgen voor de korting(goh)



   

Denken jullie nog aan volgende week donderdag? DE intro avond voor de nieuwe kerstcatalogus...en gewoon gezellig van 20.00 tot 22.00 uur binnen lopen iets kleins maken en de workshopdata zijn dan bekend.

Koffie/Thee en iets lekker staan ook klaar..tot dan!

Geen opmerkingen: